Saturday, October 30, 2010

Cinta Tidak Terungkap??


Fana, itulah perkataan yang tepat apabila berbicara soal cinta.
Cinta itu segalanya indah, tapi ramai jua merasai pahitnya cinta.
Macam la Aku pro sangat bab ini......wakakaka(perasan)....I'm noT toTaly trust loVe...
Sedangkan pasangan pun x ade, nikah pun belum, ayat power dan sakti untuk mencairkan wanita belum lagi digunakan( kawan2 aku cakap, ko tak pe pandai mengayat, ye ke?) hahaha3....
Jika ada yang meminta pandangan, aku cuba sebaiknya memberikan pandangan yang kadang2 agak kritis dan karut(pandangan aku yang giler2)....
Aku serba sedikit cuba untuk menjadi pendengar yang setia, bukan untuk memberikan satu jawapan yang tepat dan jitu.
Kerana cinta itu masalah dan bicara jiwa.
Jiwa pula berbeza-beza tempatnya disetiap manusia.
Mana mungkin aku memberikan jawapan melainkan banyak berkongsi cerita dari pembacaan dan pemerhatianku bagaimana untuk menguruskan cinta.
Memberikan alat kepada mereka untuk mencari jawapan.

CiNtA
Hadir dalam riang. Hadir dalam duka. Hadir dalam keliru. Hadir dalam blurr
( hentam sahaja).

BiCarA haTi
Antara dua Jiwa. Antara toleransi dua hati. Antara pihak ketiga. Antara semua.

PaSanGan
Pilihan hati yang datang dari Allah. Pilihan hati yang datang dari Hawa nafsu. Pilihan hati yang datang dari bisikan Syaitan. Pilihan hati yang datang dari mane2 entah.

p/s: pilihan ditangan anda...pilih lah dengan betul agar dirimu bahagia ke akhir hayat..."Kamu dengan caramu, aku dengan caraku dan aku tetap begini"....

No comments:

Post a Comment